Vår?

Vi har en underbar sovmorgon imorgon till klockan ett. Sällan vi har den lyxen, men tror ni inte jag lyckats med att boka in tandläkaren till just imorgon? Jo, klockan nio. Lagomt roligt. Men får se det positivt, kommer komma mig upp ur sängen, kan åka och träna och sen sätta mig och plugga en stund i skolan. Det är kanske lite nyttigare än att ligga och dega i sängen till elva. Även om jag nu faktiskt gärna gjort det istället..
 
Har ätit lyxmiddag idag, jag och 2 ½ men. Kött, potatisgratäng, beasås och baguette stod på menyn, riktigt gott. Kände mig riktigt duktig också när jag gick och handla, eftersom jag inte köpte något onyttigt alls! För att vara mig är det väldigt bra gjort, jag vill nog inte ens veta hur mycket ostkrokar och godis jag kan konsumera på en månad. Köpte frukt istället, och ska försöka äta upp dem den här gången innan de blir gamla.
 
Det är snöstorm utomhus, vinden får fönsterrutorna att skallra. Borde det inte vid den här tiden börja bli lite mindre snö i den här delen av landet? Tycker det är dags nu va, för lite sol och värme (:
 
 
 
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vår?

  1. Sheida skriver:

    Åhh va mumsigt… hur gjorde du potatisgratängen?

Lämna en kommentar